Kvalifikacijos tobulinimo renginiai mokykloje

 

Profesinis tobulėjimas yra nuolatinis, visą gyvenimą trunkantis procesas, nes pats ugdymo turinys ir jam keliami reikalavimai yra nuolat  kintantys. Šiuolaikinis mokytojas turi gebėti  dirbti įvairiose mokymosi aplinkose, skleisti naujas idėjas, vertinti savo pasiekimus ir laimėjimus, ieškoti naujų ugdymo metodų ir juos taikyti praktikoje.    Tik iniciatyvus, atkaklus,  nuoseklus, nuolat tobulėjantis ir siekiantis rezultatų mokytojas,  gali sukurti aukštą pridėtinę ugdymo kokybės vertę. Mokytojams taikome jiems tinkamiausius mokymų būdus. Esame lankstūs sprendimų priėmimui. Tačiau ieškome ne lengviausių, o geriausių , nors ir nestandartinių variantų. Nuolatinis tobulėjimas – šių dienų mokytojo vizitinė kortelė.

Programos „Profesionalus ir pasitikėjimu grįstas kolegialus grįžtamasis ryšys- ugdymo kokybės garantas“  I modulis „ Grįžtamasis ryšys. Džiaugiuosi, kad pasakei. Menas ir mokslas priimti grįžtamąjį ryšį“?   Lektorė Danutė Skrickienė.

2024 m. vasario 2 dieną mūsų įstaigoje vyko mokymai kaip teikti ir priimti kolegialų grįžtamąjį ryšį.

Vienas kito pamokų stebėjimas ir po to sekantis grįžtamasis ryšys daugybėje mokyklų jau yra tapęs tradicija. Per pastaruosius dešimt metų, diegdamos kolegialų pamokų stebėjimą, Šveicarijos mokyklos turėjo galimybę įsitikinti tuo, jog klasės durų atvėrimas kolegoms labai stipriai prisideda prie kolegialaus grįžtamojo ryšio kultūros kūrimo. Sukūrus mokykloje vidinę grįžtamojo ryšio kultūrą, bus galima kolektyvo sukauptą patirties lobyną išnaudoti visų labui. Mokytojas gali pasikliauti tuo, kad gerai savo mokyklos bei savo grupės situaciją išmanančių jo kolegų atsiliepimai bus jam naudingi. Kolegialūs mokymosi procesai padeda jam išsiaiškinti, kokie veiksniai prisideda prie ugdymo efektyvumo didinimo ir padeda vaikams mokytis. Drauge su kitais jis gali ieškoti galimybių, kaip keisti netenkinančius dalykus. Kolegialaus grįžtamojo ryšio dėmesio centre yra ugdomoji veikla ir  ugdymo procesas. Mokytojai stebi vienas kito veiklas, po to vyksta grįžtamojo ryšio pokalbis. Jo metu mokytojai suteikia vienas kitam vertingos informacijos apie jų darbą veiklos metu. Tai papildo refleksijos dėka įgytas įžvalgas ir suteikia impulsų savo ugdomosios veiklos organizavimui ir asmeniniam tobulėjimui. Svarbi sąlyga siekiant sėkmingo kolegialaus grįžtamojo ryšio – sukurti gerą pamatą savitarpio pasitikėjimui.  

Mokymai „„ Riešutėlio“ bendruomenės tarpusavio ryšių stiprinimas“. Lektorius Rygaudas Guogis.

2023 m. gegužės 11 dieną vyko mokymai, skirti praktiškai išbandyti įvairius tarpusavio bendravimo ir pasitikėjimo būdus. 

Mokymai „PU programos įgyvendinimas. Vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimas. Planavimas.“

2022 m. spalio 17,18 ir 19 dienomis įstaigoje vyko mokymai, kaip taikyti naują PU programą ugdymo procese. Dalyvavo „ Riešutėlio“, „ Aušros“, „ Žilvino“, „ Kregždutės“, „ JŪratės“ , „ Dobilo“ ir „ Paparčio“ lopšelių- darželių direktoriaus pavaduotojos ugdymui ir PU mokytojai.

Mokymai „ Stresas. Streso valdymo būdai. Mobingas. Kaip jį atpažinti“

2021 m. rugsėjo ir spalio mėnesiais įstaigos bendruomenė dalyvavo ES projekte „ Sveikos gyvensenos skatinimas Panevėžio mieste“. Mokymus vedė UAB „ SDG“ įmonė, teikianti psichologinės gerovės ir psichikos stiprinimo, konsultavimo ir psichologinės pagalbos teikimo paslaugas.

Lopšelyje- darželyje „ Riešutėlis“  vyko mokymai vyresniems nei 55 metai bendruomenės nariams. Mokymų metu buvo kalbama apie stresą, jo įveikimo būdus, darbinį perdegimą, mobingą. Psichologė dėstė ne tik teorija, bet ir organizavo praktinius užsiėmimus, kurių metu buvo piešiamos mandalos, fraktalai.

 

Programos „ Raktas į sėkmingą bendravimą ir bendradarbiavimą siekiant ugdymo kokybės“  I i modulis „ Neprievartinis bendravimas“-2020 m. spalio 20 d.  Lektorė psichologė Aistė Diržytė

Programos „ Raktas į sėkmingą bendravimą ir bendradarbiavimą siekiant ugdymo kokybės“  I modulis „ Pedagogo raiška ir sugebėjimai kaip kokybiško bendradarbiavimo veiksnys“-2020 m. spalio 6 d. Lektorės : I. Janonienė, K. Gustienė, L. Petrulienė

  

Seminaras „9 gyvenimiškos strategijos- 9 bendravimo ir darbo stiliai“-2019 m. lapkričio 19 d. Lektorė psichoanalitikė , savęs pažinimo kaučerė D. Vėtrinienė

Respublikinis metodinis praktinis seminaras „Judėjimo džiaugsmas su jogos ir pound zumbos elementais“-2019 m. balandžio 30 d. Lektorių komanda

Panevėžio ikimokyklinio ugdymo mokyklų mokytojų forumas „ Kaip profesinis tobulėjimas įtakoja ugdomojo proceso kokybę“-2019 m. kovo 28 d. Lektorių komanda

Metodinės dienos „ Atėjau, pamačiau pritaikiau“-2019 m .vasario 1-27 d.

Seminaras „ Daiktų pasakos. Paprastos priemonės- nepaprastas veiksmas“-2018 m. lapkričio 28 d. Lektorė:  asitežo asociacijos narė, aktorė, edukatorė S. Degutytė

 Respublikinė metodinė praktinė konferencija „ Išlaisvintas kūrybiškumas:nuo iliuzijos iki realybės“-2018 m balandžio 5 d. Lektorių komanda

Pamoka 13-ai klasei „ Margais spalvų takais“-2017 m. gegužės 30 d.

Seminaras „ Efektyvus prezentavimas padagogo darbe“-2017 m. vasario 22 d.